წამატი

8 May

მწვანე ბურუსი აპირებს მოსვლას
ფიქრის გორაზე იღვიძებს დევი
მზე რომ უმზეოდ იწყებს ამოსვლას
გადაღლილი და ღამე ნათევი

-ნეტავ შენ გულით გინდოდე
-და ჩემს ალერში იწვოდე

მე ვიცი გინდა იცოდე როგორ
ან რანაირად ვხედავ და მესმის
იცი მწვანეა ფიქრები, ოღონდ
მათ არ შვენიათ რითმები ლექსის

-რატომ არ გინდა იცოდე
-მე რომ ოცნება გიწოდე?

არც ის იციან თუ რატომ, რისთვის
მოდის ფიქრების უცხო ნაკადი
მხოლოდ უაზრო ძიება რითმის
ბოლით დამწვარა მუზის ნაბადი

-ეხლა კი მინდა იცოდე
-მე შენ გზა გამოგიწოდე

ამიმწარდება კარდონის ტარიც
ლექსის ნაპასი მომიწვავს თითებს
ჩუმად ამოვა მზე და ცისკარიც
სიმღერას მოჰფენს უხილავ მზითვებს

-ნეტავ შენ მაშინ გინდოდი?
-როცა ჩემს გულში იწვოდი?

Leave a Reply

